top of page

Våre tjenester

Kundesenter

Vi har kundeservice for vår kjernevirksomhet, og har kunder i hele landet. 

Våre medarbeidere jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser via chat, e-post, telefon og sosiale medier. 

Vi kan ta oss av hele ditt kundesenter, eller bistå som en overflow-partner om det skulle være behov for det. 

IMG_3330.jpg

Sentralbordtjenester

Vi tar oss gjerne av ditt sentralbord, slik at du kan bruke din verdifulle tid på å legge kvalitet i det faktiske arbeidet. 

Her kan vi f.eks bistå med å sette opp/endre/avbestille avtaler eller møter, håndtere enkle spørsmål, rute samtalene videre. 

Dersom du mangler et telefonisystem for dette, kan vi inkludere det i prisen. 

IMG_3201.jpg

Innsikt

Vi ønsker å være en strategisk samarbeidspartner for våre kunder. Dette gjør vi ved å gi din bedrift verdifull innsikt om kundemassen, trafikkflyten, tjenesten/produktet og bedriften for øvrig. Dette kan du benytte i forbedringsarbeid og videreutvikling i din egen bedrift. 

​

Vi tilbyr gode innsiktsrapporter for våre kunder. 

IMG_3473.jpg

Hvordan gjør vi det?

Talentløp

Vi har et ungt og fremoverlent miljø som hver dag jobber for å utvikle oss. Vi tar oppgavene på alvor og kjører et grundig opplæringsløp i forkant av oppstar. Vi søker hele tiden etter den optimale sammensetningen av medarbeidere som kan utfordre og bidra til de beste kundeopplevelsene. Derfor rekrutterer vi talenter som; gamere, menneskekjennere, tekstforfattere og kommunikatører.

Kanalmix

En avgjørende faktor for fremtidens kundeservice er håndtering av henvendelser på en effektiv og helhetlig måte.
Vi har fokus på tone of voice og kanalmix fordi vi tror på å være til stede der kundene ønsker å ta kontakt.
Vårt mål er å ha en rask responstid på kanaler som chat, SoMe og telefon. E-post er fortsatt en aktuell kanal der vi stiller høye krav til tekstuell kompetanse.

Kundedatainnsikt

Hver kundehenvendelse er en mulighet til å jobbe med forbedringer i bedriften. Vi tar med oss forslag fra hver henvendelse og kategoriserer det i henhold til din bedriftsstrategi. Datafangst og analyse av kundeopplevelsen kan og bør i fremtiden være en tydelig forretningsdriver for bedriften. Vi utarbeider AI og automatiserte prosesser for å optimalisere kundereisen og kundeopplevelsen.

Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig prat om hva vi kan gjøre for deg og din bedrift!

bottom of page