top of page

Våre tjenester

Vi kan tilby en rekke tjenester for deg og din bedrift. 

IMG_3330.jpg

Kundesenter

Chat
Sosiale medier
E-post
Telefon

Vi har kundeservice som vår kjernevirksomhet og har kunder i hele Norge. Omringet av fjell jobber våre 64 medarbeidere for å skape gode kundeopplevelser.

 

IMG_3201.jpg

Sentralbordtjenester

Vi tar oss gjerne ditt sentralbord slik at du kan bruke din verdifulle tid på utførelse av arbeid, eller andre viktige ting. 

IMG_3473.jpg

Innsikt

Vi ønsker å være en strategisk samarbeidspartner for våre kunder, og gir din bedrift verdifull innsikt du kan benytte i forbedringsabreid og videreutvikling av egen bedrift.

Hvordan gjør vi det?

icon_01_edited.png

Talentløp

Vi har et ungt og fremoverlent miljø som hver dag jobber for å utvikle oss. Vi tar bransjekompetanser på alvor og kjører et grundig opplæringsløp på dine produkter og tjenester i tillegg til Kulantskolen. Vi søker hele tiden etter den optimale sammensetningen av mennesklige profiler som kan utfordre og bidra til morgendagens kundeopplevelse. Derfor rekrutterer vi talenter som; gamere, menneskekjennere, tekstforfattere og kommunikatører.

icon_02_edited_edited.png

Kanalmix

En avgjørende faktor for fremtidens kundeservice er håndtering av henvendelser på en effektiv og helhetlig måte. Vi tar tone of voice og kanalmix på alvor og har troen på å være tilstede der sluttkundene ønsker å ta kontakt. Vi har fokus på rask responstid på LIVE-kanaler som chat, SoMe og telefon. E-post er fortsatt en aktuell kanal der vi stiller høye krav til tekstuell kompetanse.

icon_03_edited.png

Kundedatainnsikt

Hver kundehenvendelse er en mulighet til å jobbe med forbedringer i bedriften. Vi tar hver henvendelse på alvor og kategoriserer det i henhold til din bedriftsstrategi. Datafangst og analyse av kundeopplevelsen kan og bør i fremtiden være en tydelig forretningsdriver for bedriften. Vi utarbeider AI og automatiserte prosesser for å optimalisere kundereisen og kundeopplevelsen.

bottom of page