

VI KAN VÆRE DITT KUNDESENTER
GODE KUNDEOPPLEVELSER
KUNDESERVICE I FLERE KANALER
UTVIDEDE ÅPNINGSTIDER
OVERFLOW
OPPSALG
Vi har kundeservice som vår kjernevirksomhet og har kunder i hele Norge. Omringet av fjell jobber våre 64 medarbeidere for å skape gode kundeopplevelser.
Vi ønsker å være en strategisk samarbeidspartner for våre kunder, og gir din bedrift verdifull innsikt du kan benytte i forbedringsabreid og videreutvikling av egen bedrift.
Sammen kan vi nå nye høyder!
HVA KAN VI HJELPE MED?
CHAT
SOSIALE MEDIER
E-POST
TELEFON
Satsing på kundeservice kan være et strategisk grep for å ta markedsandeler, styrke omdømme, bygge lojalitet, redusere kundeflukt og øke salgsinntektene.

HVORDAN GJØR VI DET?

TALENTLØP
Vi har et ungt og fremoverlent miljø som hver dag jobber for å utvikle oss. Vi tar bransjekompetanser på alvor og kjører et grundig opplæringsløp på dine produkter og tjenester i tillegg til Kulantskolen. Vi søker hele tiden etter den optimale sammensetningen av mennesklige profiler som kan utfordre og bidra til morgendagens kundeopplevelse. Derfor rekrutterer vi talenter som; gamere, menneskekjennere, tekstforfattere og kommunikatører.

KANALMIX
En avgjørende faktor for fremtidens kundeservice er håndtering av henvendelser på en effektiv og helhetlig måte. Vi tar tone of voice og kanalmix på alvor og har troen på å være tilstede der sluttkundene ønsker å ta kontakt. Vi har fokus på rask responstid på LIVE-kanaler som chat, SoMe og telefon. E-post er fortsatt en aktuell kanal der vi stiller høye krav til tekstuell kompetanse.

KUNDEDATAINNSIKT
Hver kundehenvendelse er en mulighet til å jobbe med forbedringer i bedriften. Vi tar hver henvendelse på alvor og kategoriserer det i henhold til din bedriftsstrategi. Datafangst og analyse av kundeopplevelsen kan og bør i fremtiden være en tydelig forretningsdriver for bedriften. Vi utarbeider AI og automatiserte prosesser for å optimalisere kundereisen og kundeopplevelsen.