Om Kulant

Kulant er en nasjonal leverandør av kundeservicetjenester, med bred og lang erfaring innenfor bransjen. Vi leverer flere ulike tjenester til våre kunder, og jobber for å kunne tilby det kundene måtte trenge. 

Kulant ble etablert høsten 2019, og vi har et mål om at vi skal være et kostnadseffektivt kundeservicesenter for store og mellomstore bedrifter over hele landet. Siden oppstart har vi jobbet tett med utvikling internt for å skape en god og trygg arbeidsplass for våre medarbeidere hvor vi investerer i våre medarbeidere og setter mennesket i fokus.

Ordet “kulant” betyr tjenestevillig og grei å ha med å gjøre

Flere av våre medarbeidere har opp til 6 års erfaring fra Schibsteds kundesenter, som tidligere lå på Fagernes i Valdres. De valgte etter seks år å flytte kundesenteret tilbake til Oslo. Det ble lagt ned en iherdig innsats for å kunne videreføre noe av driften og bevare arbeidsplassene i distriktet. Vår kompetanse innen service og logistikk resulterte i at vi fikk med oss Helthjem videre, og muliggjorde Kulants oppstart. 

1.oktober 2019 startet driften med over 30 dyktige medarbeidere, og siden den gang har vi jobbet hardt for å levere gode resultater og bygge oss opp. Vi består av en ledergruppe og konsulenter med forskjellige ansvarsområder og oppgaver, og har jobbet med utvikling på flere områder. Ledergruppen har hatt fokus på strategi, og utvidelse av vår portefølje. 

I mai 2020 fikk vi bekreftet den gode innsatsen da Helthjems kundeservice fikk tredjeplass i SeeYous årlige kundeservicepris innenfor kategorien transport og logistikk. 

Besøke oss?

Du finner oss ved å følge E16 mellom Fagernes og Vang. Ta av inn mot Røn Sentrum, og deretter første avkjøring til venstre etter broen.

Besøksadresse:
Fosheimvegen 66
2960 Røn